3 Nisan 2013 Çarşamba

Nişanımdan Kareler



Biliyosunuz ki yakın zamanda nişanlandım ben :) fakat kendi süslediğim nişan tepsimi, makasımı vs. paylaşmamıştım blogumda, şimdi onları paylaşıcam...
 gümüş tepsiyi sevgili nişanlım beni istemeye geldiklerinde içinde çikolatalarla birlikte getirmişti ben de nişanımda yüzük tepsim olarak kullanmak istedim ve gittim tuhafiyeciden dışı için beyaz tül süslemek içinse bi kaç malzeme aldım hemen süsleyiverdim sonuç olarak da bu şık nişan tepsim çıktı ortaya 



                                           tepsimden daha çok makasımı beğendim diyebilirim


                                                                yüzüklerimiz kesilirken :)


                                                              bu da pembeli pastamız..



3 yorum:

  1. Mutluluklar dilerim.

    allah tamamını erdirsin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim güzel dileklerin için :)
      takibe aldım sevgiler...

      Sil