11 Nisan 2013 Perşembe

Alışveriş Çılgınlığım Bitmiyor :)

Çeyiz alışverişi diyorum ama artık kendimi  alışveriş bağımlısı gibi hissetmeye başladım..
çünkü internette hergün bişiyler görüyorum ve kendimi tutamayıp alıyorum, düşünüyorum da düğünümden sonra bu çeyiz alışverişlerim bitince neye sarıcam çok merak ediyorum, heralde kardeşimin çeyizlerine başlarım artık napıyım maksat bana alışveriş olsun :)
dün telefonuma english home nevresimlerde indirim var mesajı gelince hemen siteyi açtım ve kendime bakın neler aldım






      sevgili kardeşim puantiyeli nevresim takımımı çok çocukça bulsa da olsun ben çok beğendim :)



                                                               bu da ferforje kağıt havluluğum

Bugün de Evim.net de Tefal ürünleri indirimde, ben de çeyizimde eksik olan ve almayı kafama koyduğum blender setini (blender,mikser,doğrayıcı birarada olması cazip gelerek) alıp bugünkü alışverişimi de tamamlamış oldum böylelikle...


8 yorum:

  1. aklında kalacağına al gitsin:)))güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. o çarşaflara mercimeğimi koymak için sabırsızlanıyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel görünüyorlar hepsinide güle güle kullan
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. kııız alışveriş çılgınlığın evlendikten sonrada bitmeyecek emin ol :))
    ben yakında 6 yıllık evli olucam...
    alışveriş çılgınlığım devam ediyor :)
    gördüğün her güzel şeyi almak istiyorsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi ya ben evlenince biter sanıyodumm:)napalım böyle mutlu oluyoruz biz bayanlar :)

      Sil