1 Nisan 2013 Pazartesi

KARACA ÇEYİZLERİM :)



 İki haftalık tatilim sırasında aradan çıkarmak istediğim yemek takımım, tencere takımım, çatal kaşık bıçak takımımı karacadan alıverdim :) hem kampanya vardı hem de güvendiğim bir marka, çok da beğenerek aldım...zaten bugüne kadar çeyizim için aldığım herşeyi çok beğenerek aldım, almış olmak için almadım hiçbişeyimi  bi de düğünümüz için önümde yeteri kadar da zaman vardı  ama artık çok da uzun sayılmıycak bi süre kaldı hemen hemen bütün çeyizimi tamamladım sayılır ilerki günlerde de diğer çeyizliklerimi paylaşıcam :)










                          yemek takımımla modelleri aynı olsun diye bardak takımlarım da aynı model






                bu tencerelerde misafirlerime ve canım kocama sevgiyle pişireceğim yemeklerim olsun ;)

5 yorum:

  1. hepsi çok güzel...
    ama sürahi takımın başka bir güzel :)
    severek kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben de en çok sürahi takımımı beğendim desem yalan olmaz heralde, saol canım :)

      Sil
  2. Benim de yemek takımım, tencere takımım ve çatal kaşık bıçak takımım Karaca' dan. 2013 gelinleri olarak memnun kalırız umarım. Son zamanlarda Karaca ile ilgili pek iyi şeyler duymadım da :(

    Evlilik hazırlığı ile ilgili bol bol postlarını bekliyorum. Ben de evlilik hazırlığı yapıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim araştırmalarıma göre karaca bu konuda baya iyi sıkıntı yaşıycağımızı sanmıyorum merak etme;)
      seni takibe alıyorum ve ben de postlarını bekliyorum canım :)

      Sil
    2. Ya bak bunu duyduğuma çok sevindim:) Ben de takipteyim canım. Bu arada blogun hayırlı uğurlu olsun ;)

      Sil