5 Nisan 2013 Cuma

Nişan Müziklerim

Farkettim de ben nişan müziklerimizi paylaşmamışım blogumda:)
nişanımdan uzun bir zaman önce ilk dans müziği, pasta müziği arayışlarına girmiştim ama hep mi aynı şarkılar çıkar karşıma, herkes aynı şarkılarda mı dans ediyor allah aşkına die dert yanarken bi sabah işe geldim ve benim canım sevgilim bana kenan doğulunun aşka türlü şeyler şarkısını göndermiş, okadar hoşuma gitmişti ki sabah sabah, sözleri de çok güzel çok anlamlı bi şarkı, işte o gün karar verdik kesinlikle bizim dans parçamız bu olmalı...biz salona girmeden önce ışıklar kapandı loş bir ışık ve mumlar eşliğinde şarkımız başladı, biz şarkımız devam ederken salona giriş yaptık ve sahneye doğru yavaş yavaş yürüdük tam nakarat kısmında da dansımıza başladık süper oldu iyiki bu parçayı tercih etmişiz...



















ikinci dans parçamız da seferad'ın seni çok sevdiğimi parçasında yaptık






 ve pasta müziğimiz de gusttavo lima balada boa idi, gerçekten pasta müziğine çok uyan bi şarkı ilgilenenlere tavsiye ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder