8 Nisan 2013 Pazartesi

KAYINVALİDE HEDİYELERİM

                                       yeni bir haftanın ilk gününden herkese merhaba,
                          bugün sevgili kayınvalidemin çeyizime aldığı hediyeleri paylaşıcam
öncelikle benim tatlı pembe düdüklü çaydanlığımla başlıyım çok tatlı deil mi ben görür görmez vurulmuştum kendisine :)
                                                       tantitoni düdüklü çaydanlığım



                                                                 Taç nevresim takımım 


                                                       Bernardo seramik tencere takımım 



                                                               Karaca karnıyarık tencerem

Herkese İyi Haftalar Diliyorum...

2 yorum:

  1. böle kayınvalideye can kurban bebeğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi duygum:) saolsun düşüncelidir benim kayınvalideciğim :)

      Sil