18 Nisan 2013 Perşembe

NİŞAN ELBİSEMİ SATIYORUMM :)



Evet nişan elbisemi satmaya karar verdim çünkü gelinliğimi de satın aldığımız için evimde koycak yer bulma sıkıntısı yaşıycağım aşikar, henüz evimizi bulup kuramamış olsak da biz iki kişilik küçük bir ev tutmaya karar verdik ilk etapta bu yüzden çok sevdiğim nişan elbisemi satıcam :( zaten bidaha da giyemiyceğim için hem başkaları da faydalansın istedim
Nişan elbisemi İstanbulda Gelinlik21 de diktirdim, sitede görür görmez vurulmuştum kendisine :) hiç nişanlık arayışına da girmedim bu sebepten zaten nişanım da geçtiğimiz mart ayında oldu yani 1 ay önce, ilk resimde gördüğünüz kemersiz haliydi ama ben bide gümüş taşlardan kemer yaptırdım daha şık ve gösterişli oldu nişanımda da herkes çok beğendi elbisemi, ilgilenenler olursa diktirdiğim fiyatın yarı fiyatından satıcam aşağıda yazacağım mail adresimden bana ulaşmalarını rica ederim :)
mail adresim:banuolukkaya@mynet.com























bu da önümüzü kesen çocuklarla bi poz:)

5 yorum:

  1. nişan elbisen çok tatlıymış :)
    çok beğendim :)
    sırt detayıda çok hoş :)
    bence satmakla en iyi kararı vermişsin :)
    dolapta bekleyecek de ne olacak...
    senin gibi güzel bir kız giyer inşallah...

    bu arada hayırlı olsun canım...
    Allah mutluluğunuzu daim etsin :)

    YanıtlaSil
  2. saol canım ya ben de çok beğenerek almıştım elibisemi ama napıyım yer olmıycak evimde koycak bi de gelinlik var,teşekkür ettim güzel yorumun için :)

    YanıtlaSil
  3. Elbisen çok tatlıymış prenses gibi olmuşsun sende satma kararıyla iyi yapmışsın şirinciğimin dediği gibi elbiseler dolap bekliyo bi dahada giyemiyosun istesende :)Hayırlı olsun Allah bir yastıkta kocatsın inşallah hep mutlu olursunuz :)

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle hayırlı olsun canım, çok güzel olmuşsun nişanlığınla.. Ayrıca bence de satmakla en isabetli kararı vermişsin, bence de dolap içinde beklemesinden ise satmak kesinlikle en iyisi...

    YanıtlaSil
  5. kızlarr çok teşekkür ederim bu güzel yorumlarınız için, aslında elbisemi çok seviyorum ve hiç satmak istemiyorum ama cidden yer bulamıycam elbiseme :(

    YanıtlaSil