11 Temmuz 2014 Cuma

Hediye Çekilişi




                                            Süslü püslü blog'un hediye çekilişi için buraya lütfen






9 Temmuz 2014 Çarşamba

4 Haziran 2014 Çarşamba

Hediye çekilişi

                             

                                     Gırla fikir blogu'nun süper hediye çekilişi için buraya tık tık



10 Mart 2014 Pazartesi

Magnolia Puding







 Herkese güzel bir haftanın ilk gününden merhabalar, bugün sizinle uzun zamandır yapmak istediğim ve haftasonu yapıp afiyetle yediğimiz leziz Magnolia puding'in tarifini paylaşıcam, aslında bu tatlı sıcak yaz günlerinde çok çok daha güzel gider, ama benim gibi süt tatlılarını seviyorsanız her mevsim afiyetle yiyebileceğiniz güzel bir tarif




Malzemeler

  • 2 yumurta sarısı
  • 2,5 su bardağı süt
  • 5 kaşık şeker
  • 3 kaşık un
  • yarım bardak süt
  • 1 paker dr.oetker pasta kreması ( isteyen krem şanti kullanabilir)
  • yarım paket labne peyniri (100 g)
  • 3 kaşık krema
  • muz
  • cicibebe bisküvi


Yapılışı

Yumurta sarılarını, unu, şeker ve sütü tencereye alıp ocakta sürekli karışıtırarak kaynatıyoruz. kaynayıp krema kıvamına gelince ocaktan alıp ılıtın ve bir kenarda dr.oetker pasta kremasının üçte birini yarım su bardağı sütle çırpıyoruz kıvam alınca içine labne peyniri ve kremayı da ekliyoruz. ocakta pişirdiğimiz kremamız ılıklaşınca içine dr. eotker pasta kremasıyla hazırladığımız krema karışımını da ekleyip mikserle iyice çırpıyoruz. Borcama ya da cuplara önce bir kepçe krema üzerine robotta çekilmiş cicibebe bisküvilerimizi onun üzerine çileklerimizi koyuyoruz ve bu sıralamayı bir kez daha yapıp en üste bisküvileri getiriyoruz, isterseniz benim gibi cuplara döküp çilekleri kenarlara da yerleştirebilirsiniz görüntüsü çok daha güzel ve şık oluyor. Afiyet olsun.

Not: dr. oetker pasta kreması vanilya aromalı olduğu için ben vanilya koymadım, siz krem şanti kullanıcaksanız 1 paket de vanilya kullanın.



3 Mart 2014 Pazartesi

Pazar Kahvesi'nden


Haftanın ilk gününden merhabalar,
Mart ayının ilk pazartesi'sinde pazar kahvemi paylaşmak istedim


Herkese mutlu, hayırlı haftalar diliyorum..

2 Mart 2014 Pazar

27 Şubat 2014 Perşembe

Mickey & Minnie LOVE Nevresim Takımım






Mickey & Minnie 'yi çok seviyorum, Taç'ın sitesinde görür gözmez aşık olduğum bu cici nevresim takımını eşim bana sürpriz yapmış almış,  çok mutlu oldumm :) Teşekkürler canım kocam :)

Benden Kocaman Sevgiler...

18 Şubat 2014 Salı

Sevgililer Günü Pastam

sevgililer gününde eşime hem pratik hem de süslü bi pasta yapmak istedim, bi de içinde krem şanti olmayan, (krem şanti bana biraz ağır geliyor) ben de bu sebeple krem şanti yerine puding kullanmaya karar verdim pratik olsun diye, (pasta kreması da kullanılabilir) 
çalıştığım için evde pratik şeyler yapmak zorunda kalıyorum çoğu zaman,
ama benim için sadece pratik olması yeterli değil lezzetli de olmalı aynı zamanda
işte size hem pratik hem süslü hem de lezzetli pastamın tarifi ;
 Malzemeler:
- pastaban (sade)
-muzlu puding
-1 lt süt
-muz
-kivi
-rulo kat (büyük paket)
-dr.oetker çikolata kalpler
-dr.oetker kakaolu pasta süsü

Yapılışı:
pastabanın alt kısmını soğuk sütle her yerini ıslatıyoruz, doğardığımız kivileri kekin üzerine yerleştirip pişirdiğimiz muzlu pudingi üzerine döküyoruz, döküp yaydığımız muzlu pudingin üzerine doğradığımız muzları da dizip pastabanın üst kek'ini koyup üzerine kalan muzlu pudingi döküp yayıyoruz, (puding soğuduktan sonra kekin üzerine dökülcek) pastamız bu şekilde buzdolabında biraz donduktan sonra üzerini kaplıycak şekilde dr.oetker kakaolu pasta süsünü serpiyoruz, onun üzerine de kalpli çikolatalarımızla süslüyoruz, en son olarak da rulo katlarımızı pastamızın kenarına yerleştirip iple bağlayıp fiyonk yapıyoruz, en az üç dört saat buzdolabında bekletip servis ediyoruz.






doğum günlerinde de yapabileceğiniz atıştırmalık marsmalowlar

Malzemeler:
- 1 pakep marshmallow
- nutella veya çikolata sosu
-pasta süsü
-hindistan cevizi
-çöp şiş

Yapılışı:
marshmallowları çöp şişe batırıyoruz, nutella sürüp pasta süslerine buluyoruz :)

Afiyet olsun...

13 Şubat 2014 Perşembe

Mickey & Minnie Sofram

Çok tatlılar dimi... bence de :) Kına gecem için yaptığım  magnetlerimden kalma keçelerimi değerlendirmek istiyordum uzun zamandır, düşündüm ve mickey & minnie supla yapmaya karar verdim, yaptım ve  sonuç çok çok güzel ve şipşirin oldu :) 
 mickey eşim için , minnie de benim için... 
görüşmek üzere.. ;)

AKŞAMDAN BİR KARE



çayı çok sevmeyen bi çift olarak kalpli kahveli gece sütümüz..

Sevgiler..

11 Şubat 2014 Salı

NİHAYET BURDAYIM (DIŞ ÇEKİMİM)

çoook uzun bir aradan sonra ben geldim... evlenince bi haller oldu bana blog yazamaz oldum, yada bendeki çeyiz kafası yok olunca belki de çok umursamadım.. ama artık hep burdayım, çeyiz bitti ama yeni evli olarak yemek, pasta tariflerim, hobilerim, yaptıklarım ve örgülerimle burda olucam bundan sonra sık sık paylaşımlar yapıcam.. neyse gelelim düğünüme, nişanla birlikte sekiz yıllık beraberlikten sonra geçen yaz ağustosta çok güzel bir düğünle evlendik biz, çok güzell diyorum çünkü gerçekten çok güzeldi, biz dahil bütün misafirlerimiz çok eğlendi, keşke düğün günümüzü tekrar yaşasam diyorum bazen ve hemen fotoğraflarımıza ve kamera çekimimize sarılıyorum o günü hatırlamak için 
neyse şimdi sizinle dış çekimimizden bir kaç kare paylaşmak istiyorum 
buyrun ;)



Allah herkese daha güzellerini nasip etsin inşallah
Sevgiyle kalın...