6 Mayıs 2013 Pazartesi

Kına Hazırlıkları 2



Bunlar da kınamda dağıtacağım keçeden lavanta keselerim :) henüz tamamlanmadı lavanta kesesini fln yapmadım ama şimdiden paylaşıyım dedim blogumda, bu lavanta kesesi modelini Rengim Design  da görüp çok beğenmiştim, ben de yapabilirim diyip gidip kırmızı keçe aldım kalıbını çıkarttım 100 adet kadar kestim, şimdi bindallının ortasından geçen şeritleri yapıştırıyorum bu biraz daha zaman alıyor ama olsun kınam için bişiyler yapıyor olmak beni çok mutlu ediyor:)









son iki resimdeki şeritler birbirinden farklı fark etmişsinizdir,tamamen kararsız kaldığım için iki model seçtim ikisinden de yapıştırıyorum napıyım:)
 lavanta keselerim tamamen bitince bitmiş halini tekrar paylaşıcam blogumda


9 yorum:

  1. çok güzel görünüyorlar bende yapmayı düşünüyorum merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık çok güzel olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  3. keçeleri hazır kestiripmi aldınız bende yapıcamda kesemezsiniz dediler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok bence abartmışlar sana canım kesmesi çok kolay kalın keçe bi de benim kullandığım keçeler yap derim ben ;)

      Sil
    2. modelini çizemedim bi türlü çizsem yapıcamda:)))

      Sil
    3. canım benimkilerden kalıp çıkar

      Sil