6 Mayıs 2013 Pazartesi

Kına Hazırlıkları 1



Merhabalar,
23 Nisan tatilinde İstanbuldaydım beni takip edenler bilirler, nişanlımla birlikte kapalıçarşı, mısırçarşısı, gezimiz sırasında gördümki her yerde kına malzemeleri ve bindallı satan yerler var, bindallıma bakıcak kadar vaktimiz yoktu ama kına taçlarımı, mendillerimi vs... aldım hepsini özellikle kırmızı seçerek (bence öyle olmalı), ben 24 tane mumlu kına gülünden aldım ama biraz daha alıcam mumlardan bu sefer kendim süslüycem farklılık olsun dimi, mendillerimden ve taçlarımdan da biraz daha almayı düşünüyorum bidahaki gittiğimde...
işte kınamın ilk malzemeleri



                  kına taçlarım ışık altında parlaklıklarıyla çok şık duruyorlar, ben çok beğendim 







 tabiki burda bitmez..:)

2 yorum:

  1. benimde bindallım hazır diğerleri yok:))mendiller, mumlar, güller benimde listemde, bi türlü kınayı nasıl dağıtacağıma karar veremedim..

    YanıtlaSil
  2. ben de onu düşünüyorum şu ara kafamda bişeyler ama henüz belli deil benim de bakalım :)

    YanıtlaSil