4 Nisan 2013 Perşembe

English Home

                                                       Bayanların vazgeçilmezi english home...
                                tabiki biçok bayan gibi ben de english home ürünlerine bayılıyorum
    geçen sezon kaçırdığım ferforje gazetelik ve peçetiliği bu sezonda kaçırmaya hiç niyetim yoktu  ve
mağazada son kalan gazetelik ve peçeteliği hemen kapıverdim :) çeyiz hazırlığında olduğum için çeyizime bu güzel ferforjeleri de eklediğim için çok mutluyum :) teşekkürler english home iyiki varsın ...





6 yorum:

  1. iyi gınlerde kullan cnm bnm bende bayılırım englısh homa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel dileklerin için teşekkür ederim canım :)

      Sil
  2. Gazeteligini bende aldım peçetelikte çok güzelmiş bulursam bende alırım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm, english home sitesinde vardı sanki bi kaç gün önce gördüm diye hatırlıorum bi bak istersen ;)

      Sil
  3. iyi günler gazetelikten nerde bulabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, gazeteliği english home'dan almıştım

      Sil